onsdag, juni 01, 2011

Graphic 45 + Kraft Glassine = sant!

Det svåraste jag vet är att börja klippa i ett fint papper! Tänk om man klipper igenom nåt som man vill använda sen liksom... Så var det igår när jag skulle göra det här kortet! 

Det har kommit in underbara papper från Graphic 45 som jag bara var tvungen att ha. 


Botanicabella

Så här blev mitt kort!

Vet inte varför det blev så rött... Det är lite mjukare i färgen egentligen.
Jag gjorde fotomattor av det nya pappret Kraft Glassine som finns att köpa som lösa blad och i helt block. Det är så coolt material. Testa om du inte redan gjort det! Blommorna är från Prima och finns i hela tuber i butiken. Mitt i blommorna fick det bo en halvpärla i brunt. Fjärilen och orden har jag klippt ur pappret. 

Kortet är givetvis dekorerat på alla sidor. Men det får ni se om ni kommer till butiken, för där kommer det stå som inspiration ett tag.

Tjingeling! /Terés




Inga kommentarer: