onsdag, maj 25, 2011

Present tips!

Visst är det oändligt mycket roligare att få en present som givaren har gjort själv?! Så resonerade jag iaf när jag skulle hälsa på en vän i måndags... Jag köpte ett färdigt paket med en ljuvlig handduk, doftljus och en fint inslagen tvål i cellofan hos Stina-fina! Papperspåsen dekorerade jag med mönsterpapper, lite spets och utstansade bokstäver från Tim Holtz. Sen gjorde jag en tag ( så ovanligt! ) med en liten hälsning. Alla stämplar utom guldramen (privat) finns att köpa i butiken. Det är ett helt nytt stämpelset som hör ihop med underbara papper från Pink Paisley. Jag stämplade med Distress ink i samma färger som mönsterpappret så det höll ihop temat bra! På baksidan av påsen har jag stämplat fjärilar i de olika färgerna, sist chalkade jag alla kanterna med Vintage Photo. 


Sen vill jag bara berätta lite om bokstäverna oxå... Det är TH Vintage Market som jag stansade ut i min Big Shot. Innan jag stansade ut dem så klistrade jag på ordbokspapper på ett annat lite styvare papper därför blev bokstäverna lite randiga. Sen färgade jag in dem med DI Vintage Photo och sist la jag Glossy Accents på bokstäverna för en fin 3D-effekt. 


Mönsterpappret jag har använt kommer från DCWV Mariposa och finns i butiken... 


Ha en bra dag!


Kram från Terés

Inga kommentarer: