lördag, maj 21, 2011

Urläckra stämplar....

Tjohej!

Jag kapar bloggen lite grann idag... Jag måste bara få visa en tag jag gjorde för ett litet tag sedan. Stina har fått in ursnygga stämplar från Inkadinkadoo. De är i den populära Steampunk stilen och jag bara ÄLSKAR dem! Det blev en väldigt snabbt gjord tag, men stämplarna var så himla lätta att kombinera ihop så jag gillar den.

Jag har stämplat med både Distress Ink och Versa Fine. Jag embossade med clear embossingpulver på vissa stämplar för att få lite struktur och dimension. Det är ett enkelt sätt att få en tag att se arbetad ut även om det bara är ett lager och inga dekorationer på den...


Jag hoppas ni gillade den! För den som är extra nyfiken så finns den i butiken att klämma å kännas på...

 Kram på er!/ Terés

Inga kommentarer: