lördag, oktober 03, 2009

Välkommen till PysselSkafferiet. Här kommer vi att lägga ut bilder på söta saker och roligt pyssel. Allt material till det som vi visar här finns att köpa i butiken till bra priser,
du behöver inte pruta, det gör vi själva:-).....
Till oss är alla välkomna att handla i en mysig och inspirerande miljö.
Du delar pysselglädjen med oss och vi har materialet.
Målat vita kronor, sedan stämlat med Versafine, svart dyna och
dekorerat med glitter lim och strass-stenar.
Söta rosetter av rutigt band och ståltråd för upphäng.
Har även pysslat några kort och då använt Inkidos papper, vit pappers-spets, ljusrosa rosor, bruna rosor och blå rosor. Med hjälp av Sizzix stansmaskin har jag stansat ut bakgrunden. Färglagt med Bruschables pennor, glittterpenna och glitterlim. Sedan ville jag ju ha en söt låda att ha mina kort i. Så jag tog en gammal ful låda som jag klädde med papper, jag använde spraylim som är enkelt att använda. Lite söt pappers-spets och sedan var den klar. Vit pappers-spets, 5 meter, kostar 25:-
Kan man motstå dessa godsaker????
Har ni sett så sött!
Avslutar med söta änglar.
Går bra att använda till halsband.
Välkomna till oss "pysslingar" i PysselSkafferiet.
Hälsar Stina & Malin
Nästa vecka kommer alla Inkidos nya julpapper in.
Gå gärna in på deras blogg:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skafferiet, kul och välfyllt,vi har haft en bra dag,men regnet bara öste ner hela dagen.Vi fortsätter i morgon och hoppas det kommer några.Mor.

Carina sa...

Hej!
Ja,det var längesedan jag såg dig och hälsade på både i butiken och i ditt skafferi.Trodde jag hade lagt mig som bloggintresserad tidigare.....!!??Men nu har jag gjort det.Jättemycket fint ni gjort.Allid kul att se era små underverk.Kronorna blev jättefina....duktig mamma som vanligt.
Ha,det gott,allihop!
Kram!

Susanne Lindén sa...

Kul att du gillade mina "lövrosor"!

Så mycket fint pyssel. Alltid lika inspirerande att titta in hit! Har precis målat fågelholken jag köpte, skall bara få till skylten med text också. Visar den på bloggen senare.

Ha det bra!

Anonym sa...

hej:)
vad fin din nya blogg är.
/agnes

Anonym sa...

Hej Stina !
Vill bara säga om du inte vet det redan du är BÄST. Tala om att du ger av dig själv till oss andra. Var i stråkeved i lördags o bara myste bland allt o dina trevliga föräldrar. En jätte kul stund. Nu har vi tagit oss i kragen o ska bestämma en dag som vi ska åka upp o besöka dig. Ha det nu så jätte bra. O jag väntar med spänning på mer.
Kram Berit

Anonym sa...

alla saker är verkligen jättefina och jag får en sån känsla att jag vill pyssla!
kram Agnes