söndag, oktober 11, 2009

Påfyllning i Skafferiet

Hej!
Nu finns det nysågade träfigurer i butiken.
Ser du något här som du vill köpa är det bara att höra av sig till oss.
Vi har varit på kurs hos Reprint. Så nu är det påfyllt med
massor av roligt material och massor av inspiration i PysselSkafferiet.
Material:
Brun cardstock
Vitt papper som är infärgat med Distress dyna, Memento dyna och
Versacolor (Färg: Pinecone, min personliga favorit)
Olika Stämpelmotiv
Dekorationer som snöflingor och brads
och till sist är allt sprayat med silver eller guldglitter spray (som tyvärr är restad).
Jag har 1 guldglitter kvar i butiken.
Allt material finns att köpa i butiken.
Här är ett kort från Reprint med färger
som jag gillar och så snyggt i sin enkelhet.
Brunt och turkos är nog färgerna till jul, tror jag.
Nu, äntligen, här är mitt nya halsband.
Gjort med krympplast.
Ett superkul pyssel för alla åldrar.
Kan verkligen rekommendera detta.
Kom in i butiken så visar vi mer.
Har även gjort några berlocker till mitt armband.
Här får man en bättre bild av hur små och söta de är.
Alltså, detta är verkligen supersött och enkelt att göra.
Och sedan har jag pysslat en prins till min prinsessa.
Han fick änglavingar av fjädrar.
Välkomna in till vår butik.
Fylld med roligt pysselmaterial och söta saker.
Hälsar Stina & Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Prinsen var gullig,måste nog såga några,håller på med hus och snögubbar till talgbollar och så HJÄRTAN i alla storlekar.Inga-Lill