måndag, juni 04, 2012

Kallt & blåsigt.....

I lördags var jag i Skillingaryd på en liten torghandel. Såååååå kaaaallt! Och blåsigt. Tur min käre far hjälpte mig!
Men som vi frös:-). Det var gott att värma sig med mammas goda mat efteråt:-).
Men lite mer värme bjuds det på i min butik ikväll: 20% rabatt på allt pysselmaterial kl 17-20, gäller inte på redan nedsatta varor som det finns gott om billigt!
Vill också meddela att vecka 26-27 finns jag, Malin, mormor m fl i marknadsstugan i Apladalen med våra fina färdiga produkter. Väl värt ett besök, öppet dagligen. Café finns alldeles bredvid. Mer info kommer!
Det kommer då att vara en del stängt i butiken i Gånghester.
Ps: Sommarpriser i butiken gäller ända till slutet av augusti, passa på att besöka min butik och handla billigare på många varor.

1 kommentar:

Susanne sa...

Så mycket fint du visar... Vilken gullig pappa du har :)
Ha det gott och njut imorgon!!!
Kramizar Susanne