onsdag, april 06, 2011

Söta godsaker till en söt butik♥

Tycker jag, trallallaaaa:-)
Jag pysslar med det mesta och så pysslar jag om min kära butik med värme och glädje.
Ska vara i butiken i eftermiddag och packa upp nya söta "godsaker", så vill du komma in och handla eller bara hälsa på, kanske dofta på de nya doftljusen så går det bra.
Från kl 15.00 till 19.00 finns jag och myser i butiken.
Håller på att göra om lite också så det kanske är lite mer upp och ner än vanligt.
På bilderna syns en del av det nya.
Det har också kommit en stor leverans påskägg,
så det är bara att börja dekorera egna söta, fina påskägg till påsk.
Nya stämplar.
Nytt & spännande ska det bli att använda självhäftande canvas duk, storlek 30 x 30 ark. Det är enkelt att stämpla och färglägga på och sedan kan du fästa det på det mesta.
Välkommen in till PysselSkafferiet, fyllt av roligt & sött.

1 kommentar:

Victoria sa...

Hej Stina! Jag tänkte bara höra om du fortfarande är intresserad av att köpa Tim Holtz-boken som jag fick från USA? Jag såg att du hade just den boken i affären så kanske har du ett ex själv redan. Hör av dej om du vill köpa den - annars hör jag med en annan kompis som nog vill. Kram