fredag, september 03, 2010

Nytt & Sött (igen)

Då har det fyllts på i skafferiet igen:-)
Massor av godsaker.
Börjar med nya blommor, säljs i paket om 7 st.
Pris 45:-
Kolla in, vilka dekorationer.
Säljs i paket om 3 st olika vackra knoppar.
Pris: 98:- Papper i block om 36 papper.
Kommer från Tim Holtz.
Pris: 189:-
Detta kallas: Vintage Shabby
Detta block kallas: Retro Grunge. Clearstamps med bl.a provdocka. Pris 125:-
Stämplar, ez-monterade.
49:-/stEz-monterad, 99:- Omonterade stämplar från Popcorn the Bear. Perfekta att färglägga. Specialpris 80:- (ord. pris 95:-) Supersöta omonterade stämplar: S.W.AL.K Från Crafters companion. Pris 69:- Vilka sötnosar. Också perfekta att färglägga. Välkomna till butiken! Har du Facebook? Då kan du följa vad som händer i min butik där, sök på: Pysselstina och lägg till. Det kommer att ersätta nyhetsbrev från mig. MEN du som inte har facebook, kontakta mig om du fortfarande vill ha info via mail. På facebook kommer jag att skriva vad som är på gång, nyheter, träffar, inspiration m.m. Ha en underbar dag! Kram Stina♥

2 kommentarer:

Terés sa...

Neeeej! Inte nu när jag har shoppingförbud!!! Åh, så mycket jag bara inte klarar mig utan. Har väntat på de söta SWALK stämplarna... Så typiskt! Bara å sätta igång å göra kort nu då så jag får shoppa snart igen!

Trevlig helg!

Kram

Anonym sa...

Såå kul att ni kom till Marieholm,packar ur bilen igen,ska till Töllstorpshallen i Gnosjö på en Gudstjänst. Mor.