fredag, december 11, 2009

Söta godsaker♥

♥Pyssel av Stina♥
När jag var i Marieholm på julmarknad så kunde man själv stansa ut kakformar.
Åh, tänkte jag, de kan jag ha i granen.
Jag gjorde mig 5 st och har nu dekorerat dom med änglar, prismor och spets.
Jag gjorde hål med hjälp av spik och hammare.
Allt material finns i butiken förutom de små kakformarna.
Tips! Kakformar kan du hitta på loppisar eller kanske de finns i
gömmorna hos någon kär släkting eller vän:-)
Även de runda kakformarna är fina tt dekorera.
Nya fina spetsar i härliga färger har kommit in.
Äntligen, nu har de här godsakerna hamnat i min butik.
Finns i flera smaker.
Och jag kan lova er att de smakar underbart.
Sinas favorit.
JULMYS & MARSIPAN
Välkommen till min butik fylld med söta godsaker & pyssel.
Och massor av inspiration.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fina dina kakformar blev, och gjort dem själv,lite marsipan skulle smaka i jul.