torsdag, maj 31, 2012

En salig blandning:-)

Hejsan!
Som rubriken säger: en salig blandning. Visar kort från tjejkvällen som var lyckad & trevligt. Man ville typ ha alla kläder från Sagen vintage design. Sedan lite bilder på mina smycken som jag gör på beställning, det finns även färdiga i butiken.
Som vi njuter av att vara i butiken, i en skapande miljö fylld av värme & kärlek. Men jag, Stina tillbringade också många timmar på altanen hemma i trädgården för att njuta av när äppelträdet blommade. Älskar att ta tillvara sådana stunder!
I butiken är inspirationen på topp och jag & Lena skapar allt vad vi hinner. Lite av vårt nyskapande tar jag med på lördag till Skilingaryd, där jag ska vara med på marknad. Men så klart är butiken i Gånghester öppen som vanligt på lördag kl 10-16, lite längre än vanligt till och med. Välkommen!

1 kommentar:

emmashem sa...

Jag har tävling hos mig där man kan vinna en av mina tegelpannor, kika in och var med om du vill:)
Önskar en fin fredag.
Kram Emma