tisdag, oktober 05, 2010

Inspiration

Efter inspiration av AnneKristine, som jag & Carina träffade
på Inkidos åf-träff,
har Carina skapat detta mästerverk.
Finns även att se i butiken.
Nya vackra fat i pressat glas finns.
Fint för söta saker.
Fusktvål kan du göra av en träkloss.
Fusk-Buxbom finns på metervara, passar till små kransar och som dekoration.
Här har jag lindat några varv runt ljuset. Ja, ni ser rätt. Siffror till advents-ljusen.
Passa på att köpa innan det tar slut.
Det gäller att vara ute i god tid.
Här röda hjärtan i plåt. I butiken är "julborden" framdukade. Välkomna!

1 kommentar:

Linda sa...

Tänk om man bodde närmare så att man kunde kika in hos er emellan åt, och kunde ha varit med på alla era roliga träffar/kurser!

Men jag är glad att jag kan smyga in på eran sida och se vad ni har haft för er eller era nyheter!

Tänk hur det kan vara....
Av en slump hittade jag er på internet, besökte affären här i höst...Och har ALDRIG känt mig så välkommen!!!
Tack för att ni finns!!!

Kram Linda, Ljungaverk(Sundsvall)