onsdag, mars 17, 2010

Inspiration
Ett fat fyllt med godsaker.
Pyssla egna påskägg, vi har materialet. Malin har pysslat massor av fina saker. Här ett fågelhus, vi har en bra mall för detta. Inspiration fick vi efter åf-träffen hos: www.inkido.se
Malins fina kort.
På åf-träffen hos Inkido pysslade vi bland annat med att göra korgar.
Kort av Stina
Massor av fina charms finns i butiken.
Och nya rosor.
Blommor i lösvikt.
Silverblad i lösvikt.
Stina har pysslat en bröllopstårta.Nystämplat på trä.
Nystämplat hjärta på pinne.
Välkomna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kort och skylten Love.

Anonym sa...

Tack för det fina kortet,ska börja såga i morgon.Mor.

Victoria sa...

Så vackra saker...jag saknar att insupa allt det vackra. Jag kommer igen så fort min hälsa är bättre. Så fort mina ben bär mej kommer jag och fyller på mitt hjärta med inspiration, hopp och glädje.

Kram
Victoria

Anonym sa...

Hej, vilka mysiga grejer, jag kommer in när jag har vägarna förbi..