torsdag, december 17, 2009

Julmys♥

God Jul & Gott Nytt År!
Önskas till er alla från
PysselSkafferiet
I min butik har det varit julmysigt länge, så nu var det dags för hemmet.
Jag har även i år dekorerat mina fina stora uppläggningsfat.
Här ser ni ett av dom.
Jag har lagt grovsalt i botten.
Idag har jag även tagit silverglitter och lagt runt fatet.
Under granen ligger fina paket.
I år är det paket i bruna nyanser.
Lite stämplat tårtpapper passar bra tycker jag.
Granen är klädd mest i vitt.
I år har jag inspirerats av en gran på Liseberg.
Jag har tagit cellofan och lagt mellan grenarna.
Mycket effektfullt på kvällen när ljusen lyser, det ser ut som is.
PysselSkafferiet har öppet måndag och tisdag nästa vecka.
På utvalda varor är det märkt med röda prislappar för lägre pris.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga paket...Önskar er en God Jul.Stråkeved